:. . SUPERSPACE RECORDS - TRANSGRESIONES SÓNICAS, MINIMALISMO Y VISIONES

miércoles, 8 de julio de 2009

DIOSMEHAVIOLADO )) ) ) ))) ) )) )











cree en todos los colores equinoccios solsticios cada pájaro y piedra cada forma silenciosa cada golpe en tus párpados crea melodías y estrellas en el día del cielo

SILVANIA


el crucificado + el anticristo = sólo una dualidad moderna

WIL VOLADOR




Put me in a trance and send me off to space, find my inner feelings and tell me how they taste. I'm chasing dreams through burning buildings, are you there on the other side? I got a slow motion mind, slow motion head. Its all in our heads. Send me to the depths, let me sink without a trace. I never had what I wanted, never knew what to say. And they're all talking like monkeys floating around in space. I got a slow motion mind, slow motion head. Its all in our heads.

ALPHA STONE


El futuro es una fea palabra entre estas gentes y sin embargo tú sufres por pronunciarla

RODOLFO HINOSTROZA


Tu irrealidad en contra de su indiferencia

CIËLO






WIL VOLADOR - Realmente Virgen , 2009

DISQUS

WE ARE ALL ONE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...